Day 3 .
Daily Report : Octavo B .
MATÉMATICAS: Hoy se realizó contextualización de identidades
notables, trabajo personal sobre el tema , se deja para averiguar que es
factorización, repasar sobre las propiedades de operaciones de los conjuntos
numéricos.
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·
RONALD NIÑO: Group work,
socializing, community class, present perfect, unit 9 cambridge book, quiz next
class.
·
Olfa MABROUK:
Similar-Sounding Words – Writing exercise.
·
JAIME ANDRES RAMOS: Today we worked on
the brochures based on the information in the video it must use the present
progressive for future for the activities that can be performed on the
touristic attractions. HOMEWORK: Page
42,43, exercises 4 and 6, bring the brochure completed for next class.
FRANCÉS: Préparation de la
séquence introduction du petit forum des métiers (14 juillet) :
En
groupe créer 2 présentations power point pour:
-
Activité
d’apprentissage du vocabulaire
o
Diapo 1 titre
profession
o
Diapo 2 membres
du groupe
o
Diapo 3 10 mots
de vocabulaire
o
Diapo 4 durée de
l’activité et matériel nécessaire
o
Diapo 5
déroulement détaillé de l’activité
ESPAÑOL: Contextualización sobre la vida durante la colonia y
la independencia.
Thank you
High school teachers
and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario