miércoles, 15 de marzo de 2017

Day 3 .
Daily Report : Octavo B
INGLÉS UNOi:  The students wrote down in a  brief and narrative way, a situation in which they felt fear and how they solved emotionally this internal conflict.
MATÉMATICAS: El día de hoy se realizó  contextualización , trabajo personal, trabajo grupal y puesta en común del tema de polinomios en la plataforma ya está habilitada la evaluación equivalente B de pleno, recuerden que tienen plazo hasta el día viernes de esta semana para resolverla.
INGLÉS-CAMBRIDGE:    
·         RONALD NIÑO: Individual moment, socializing and community class, past simple.
·         Olfa MABROUK: Test on Prepositions of time. Jobs and occupations: vocabulary introduction, crossword and job interview roleplay * if time allows.
·         CHRISTIAN MALDONADO: Reading exercise “The Name’s Fleming, Ian Fleming” and the use of the appropriate tense. Narrative tenses.
FRANCÉS: Visionnage collectif des videos. Suggestions d amelioration.
ESPAÑOL: Trabajo individual: creación de un relato de aventuras a partir del super héroe inventado.
Thank you
High school teachers and Coordination

No hay comentarios:

Publicar un comentario