Day 3 .
Daily Report : Octavo B
INGLÉS
UNOi: The students wrote down in
a brief and narrative way, a situation
in which they felt fear and how they solved emotionally this internal conflict.
MATÉMATICAS: El día de hoy se realizó contextualización ,
trabajo personal, trabajo grupal y puesta en común del tema de polinomios en la
plataforma ya está habilitada la evaluación equivalente B de pleno,
recuerden que tienen plazo hasta el día viernes de esta semana para resolverla.
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·
RONALD NIÑO: Individual moment,
socializing and community class, past simple.
·
Olfa MABROUK: Test on
Prepositions of time. Jobs and occupations: vocabulary introduction, crossword
and job interview roleplay * if time
allows.
·
CHRISTIAN
MALDONADO: Reading exercise “The Name’s Fleming, Ian Fleming” and the use of the
appropriate tense. Narrative tenses.
FRANCÉS: Visionnage collectif des
videos. Suggestions
d amelioration.
ESPAÑOL: Trabajo individual: creación de un relato de aventuras
a partir del super héroe inventado.
Thank you
High
school teachers
and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario